and it sure feels good to finally feel the way I do

Min helg har utan tveckan varit kanon! Sandra kom vid åtta och vi promenerade hem, käkade, drack vin, fixade oss och pratade massa. Vi gick ut, till Swing, vilket inte var det bästa valet men hur som helst. Vi hade riktigt trevligt och bortsett från halvkass musik och aningen stela människor blev det en lyckad kväll!
Att ha en bästa vän här var såklart otroligt roligt! Givetvis var det  värmande att Sandra och Martin gillade varandra :)
Tack tack tack för en jäklit bra lördag och söndag! <3

Jag hade funderingar på att åka med Sandra till Degerfors idag men pga en svidande trötthet valde jag att låta bli. Jag åker i morgon eller på tisdag och stannar under veckan :)
Ibland får jag den där känslan av Borås som jag älskar. Min lägenhet känns som hemma och stan känns lixom som min. Då känns det så himla bra att vara här.

Min söndagkväll fortsätter i soffan.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0