and you knocked me down

Igår vankades det utgång samtidigt som mina systerbarn sov hemma hos mamma och pappa. Halv nio i morse väckte dom mej, vilket resulterat i en väldig trötthet! Men, sånt får man ta, det är ju såklart alltid mysigt att ha dom här :)

Tillbaka till gårdagen då. Den började hemma hos Linnéa med lite mat och sådär, allmänt lugnt och väldigt trivsamt. Lite senare tittade Jennifer in och lite senare ändå åkte vi in mot Statt. Hör och höpna, jag hade riktigt riktigt roligt! Fast och andra sidan hade jag inte förväntat mig så mycket annat, jag och Linnéa på statt brukar bli bra :) Speciellt efter några månaders frånvaro sådär.

Idag sätter jag mig på tåget mot Borås igen för ett par trevliga dagar innan jag åker tillbaka till Degerfors och firar min födelsedag :)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0