bäst bäst bäst

Mina två senaste dagar har såklart varit väldigt bra!
Om jag kunde ha mina bästa vänner nära hela tiden hade min vardag varit perfekt!
Tack för två bra dagar älsklingar! Ni är allra bäst <3

I går eftermiddag efter lite käk på Viskan och lite shopping satte jag och Linnéa oss i bilen och åkte hem till Degerfors. Så nu är jag alltså här. Och eftersom vi så sällan är här samtidigt ska vi såklart hedra Statt med ett besök ikväll. Jag tror det kan bli bra :)

I morgon åker jag tillbaka till Borås. På tisdag åker jag tillbaka till Degerfors. Flängit? Jo, men vad gör man inte för dom man verkligen vill vara med :)

Nu väntar dusch och lite bus med syskonbarnen.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0