det finns vissa människor jag tänker på varje dag, det finns vissa stunder jag tänker på varje dag

Jag har spenderat det senaste dygnet/halva dygnet eller något liknande i Brämhult. Det är sjukt hur skönt det känns att komma ut i ett bostadsområde. Det är lugnt, tyst, grönt, man har plats att röra sig i huset och det är bara sådär allmänt harmoniskt. Och då bor jag inte ens i en storstad!?!
Man lär sig uppskatta saker helt enkelt :)

Resten av dagen ska jag förmodligen bara vara hemma. Tvätta lite, plocka lite, plugga lite. Förresten är jag klar med min sommarkurs nu! Men nu måste jag ta tag i väveritentan som jag valde bort i våras. Med med tanke på att jag nu är helt ledig resan av sommaren kan jag inte direkt påstå att det är särskillt jobbigt.

I morgon kommer bli en bra dag! Jag längtar så jätte jätte jätte mycket! 
äkta KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0