det händer ibland att det blir som man vill, för ingen är så underbar som du


Den bästa känslan på morgonen måste vara att vakna och känna sig riktigt glad. Förmoligen mest för att jag att mina bästa vänner kommer hit så jätte snart, men också för att jag drömde om mormor. Jag gör det ibland sådär, jag vet inte riktigt varför men det känns ändå så bra. På nått sätt känns det nog lite som att hon ändå finns här :) Det gör så otroligt ont att hon inte är här men jag kan ändå glädjas så mycket åt alla minnen och det är jag såklart otroligt tacksam för :)

Min dag idag då, den har faktiskt en plan :P Nu ska jag göra dom två sista frågorna på tentan, sen ska jag städa, handla lite mat och ikväll leka med Martin. Trots städandet låter det som en ganska bra dag tycker jag :)

Och förövrigt tror jag att jag saknar Gabriel lite extra mycket idag, men snart ses vi :)


För glädjen du skänker oss finns inga ord
Det vackraste barnet som sett våran nord

Oändlig var längtan tills du fick ditt hem
Ditt skratt är som solen, och gråten som ett regn

Det händer ibland att tanken står still
Försök förstå ett under som just nu
Och det händer ibland att det blir som man vill
För ingen så underbar som du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0