det var en kväll i juli..

Mina senaste dagar med mamma och moster har varit trevliga, roliga, mysiga. Gårdagen i Göteborg var hur bra som helst, på stan fyndade jag skor och på Liseberg kollade på vi en rockande Lasse Berghagen. Han är faktiskt väldigt söt :)
Men, hur trevligt det än varit med sällskap här så är det så otroligt skönt att vara helt själv! Det är konstigt hur stort behov man får av det efter så lite tid..
Iallafall, nu njuter jag av ensamheten. Min ensamhet kommer dock inte vara särskillt länge eftersom Martin snart borde bara på ingång. Eftersom jag inte träffat han på över en vecka klagar jag såklart inte :) 

Och i övrigt är allt bra förutom att jag saknar världens bästa Linnéa så otroligt sjukt jätte mycket!!

Ha en trevlig kväll, här skiner solen :D


söta söta sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0