du är min

Min sista kväll som tonåring..
Nu sitter jag åter igen i mitt rum hemma i Degerfors. Det är faktiskt nystädat, vilket inte hör till vanligheten eftersom jag sällan brukar orka hänga in kläderna i garderoben när dom ändå ska packas snart igen. Men vad gör man inte för att ha lite fint när släkten kommer..

Som tidigare nämnts är en av de saker jag verkligen gillar med att komma att man så ofta springer på någon man känner. Och mycket riktigt, idag var inget undantag. Inne på Kronhallen mötte jag två av mina favorit pojkar, Crille & Johan :) Såklart var det mycket trevligt men också skönt att se att allt är som vanligt. Crille köpte något onyttigt och Johan var trött. Förlåt, jag gillar er massor, men det är faktiskt sant :P

Snart ska jag hoppa ner i sägen och hoppas på en bra födelsedag :) Det kommer bli mys att fira med släkten men det finns såklart sisidär fem andra människor jag gärna skulle ha här.

Puss Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0