I was on the road and you were alone..

Eftersom AnnaIda är en sån bra vän slutade jag sura och stannade kvar i Borås. Det blev ännu en mysig dag på stan istället. Vi köpte milkshake, satt i parken och käkade på Viskan. Sånna dagar är väldigt värda!
I morgon är början på min roliga helg vilket innebär att jag känner mig lite mindre sur och ensam nu :P Så alltså, i morgon väntar en kväll på stan med tjejerna, fredag blir det förhoppningsvis myskväll och på lördag kommer Sandra! Jag längtar verkligen till på lördag! <3

Jag måste berätta om dagens roligaste upptäckt. Stefan Ishizaki använder handväska! Förlåt, man ska inte peka ut folk, men kan jag inte låta bli. Det var faktiskt väldigt kul. Och för att inte förvirra någon så pratar vi alltså om en liten väska som såg väldigt tjejig ut.
Förlåt igen, men jag måste få det ur mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0