it´s all about you


Efter en vecka som den senaste är det väldigt skönt att sitta helt ensam i soffan och käka middag framför The Hills. Jag såg precis att MTV gör reklam för Putte i parken. Putte i parken som jag för övrigt kommer att dissa för att istället åka till Stockholm och spendera några dagar med Linnéa. Jag tror absolut det hade varit roligt att gå men min bästa vän är roligare. Vi har inte träffats så på länge att risken att jag snart kommer gråta floder av saknad är stor!

Annars då, jag är ganska trött men efter en lite för lång powernap blev det bättre. I morse ringde klockan alldeles för tidigt och Martins kompis kom och hämtade oss, också lite för tidigt, för att åka till Göteborg och kolla Gothia cup. Vädret blev riktigt fint och dagen blev trevlig. Jag älskar Göteborg! Om allt går som planerat bor jag där om en inte allt för lång framtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0