it´s you it´s you it´s you

Kunde vädret vara tråkigare? Snälla snälla sommar kom tillbaka! Inget blir roligt i det här vädret..
Men men, det enda att göra är att bita ihop o tänka på nått annat.
Idag ska jag ha pluggdag :) Narutligtvis inte hela dagen men jag ska försöka att inte göra något annat som tar upp en massa tid iallafall. Kursen har just blivit mer intressant och det skulle ju faktiskt vara väldigt skönt att va klar med den. Så idag och imorgon ska den första tentan bli klar. Men 4 frågor? Nej så lång tid tar det faktiskt inte :)

I morgon väntar utgång med Sandra och Marie. För tillfället är jag inte det minsta sugen, men jag antar att det kommer. Det värsta med att bo i en väska är att man blir aningen begränsad, vad ska jag ha på mig i morgon??


Om någon bara kunde ta mig tillbaka till Kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0