jag är din

Som sagt massa gånger, jag älskar mornar! När man inte behöver gå upp tidigt alltså.. Självklart är det allra bästa när Martin ligger bredvid, men inte alls långt efter kommer mornar som denna. Jag vaknar upp när jag tycker att jag sovit klart, ligger kvar i sängen precis så längre som behagar mig, går upp och slår på vägen på datorn, fixar frukost och sätter mig med den här och läser favoritbloggarna. Låter det inte underbart? De är de :)

Idag ska jag damsuga, leta fram en klänning och två bh:ar som lyckats komma på villoväger, plugga lite och runt halv fyra knalla ner till stationen och sätta mig på tåget mot Degerfors. Jag kan inte säga att jag längtar så jätte mycket eftersom jag var där senast i förrgår, men eftersom jag åker hem för att fira min födelsedag ska det såklart bli roligt. Jag kan inte låta bli att fortfarande tycka att det är roligt att fylla år. Inte så att jag går och längtar i veckor, men såhär dagen innan är det allt lite roligt :)

Vet ni? Jag hoppas att det ska börja regna nu. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0