my life would suck without you!

Godmorgon!
Jag har precis bokat tågbiljetterna till Linnéa och jag kunde såklart inte vara gladare! :D Jag längtar så fruktansvärt mycket! Vi kommer få 5 dagar tillsammans och det kommer bli great!
Nej jag kan inte släppa det, min känsla just nu är ungefär att jag vill ställa mej och hoppa upp och ner och skrika lite. Jag har inte träffat min bästaste bästa vän på kanske två månader? Då tror jag att det är förståligt hur glad jag är :D
Det kommer såklart bli lite trist att åka härifrån, läs ifrån Martin, så pass länge igen. MEN, det finns faktiskt inget bättre än en bästa vän så jag tror inte att jag kommer längta hem det minsta faktiskt. Förlåt, det låter kanske taskigt, men jag tror att alla egentligen tycker samma sak som jag :P

Min dag idag då. Jag sov lite för länge. Eller vad är för länge? Nej jag tror inte de finns för länge när man är ledig :) Men iallafall, jag har lite som måste hinnas idag. Någon form av träning, lite plugg, handla lite till mitt fina besök som kommer i morgon, och allt detta innan kvällen för då blir de mys/fest eller nått liknande med några sköna prickar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0