när den rätta dyker upp säger hjärtan till, och då får huvudet säga vad det vill


På något sätt känns det som att dagen har varit så himla lång trots att klockan bara är lite efter fyra. Runt halv elva tiden vaknade jag och låg i sängen en stund och väntade på att min söta skulle vakna. När han väl gjort det käkade jag frukost, skyndade in i duschen och sprang ner på stan för att möta Louise. Det blev en god lunch och lite presentshopping.

Nu har jag kommit in och har ingen som helst plan på att gå ut i regnet igen. Jag ska faktisk ta tag i väveritekniken, men bara lite lätt.. Ikväll blir det myskväll framför tvn med bl.a. Beck.
I morgon åker jag hem till Degerfors. Jag längtar jätte mycket efter att åka till Stockholm och jag längtar efter att komma tillbaka hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0