så många anledningar..

Gårdagens shoppingdag i Örebro blev lyckad, det mesta som var planerat fick följa med hem. Och lite mer såklart.
I går kände jag också för att vara lite impulsiv och bestämde mig för att åka och hälsa på Linnéa i Visby.. jo men som alla säkert förstår blev det inte riktigt så :P Efter nogs eftertanke behövdes lite bättre planering än så..

Dagens plan är som vanligt lite oklar. Ska åka in till stan en sväng med syster snart, eftermiddagen kommer troligtvis spenderas med Saga & Liam. Kvällen är väl den som är mest oklar, utgång eller inte? Jag tror faktiskt vädret kommer få avgöra lite.

4 dagar kvar innan jag åker tillbaka till Borås, och då i sällskap av mamma och moster. Det blir mys :)

Jag tycker om hur du bryr dej, jag tycker om att du hör av dig även om du inte måste, jag tycker om att du skickar sms bara för att säga godnatt, jag tycker om att du är min vän, jag tycker om hur du inkluderar mig i saker du gör, jag tycker om dig för att du är så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0