söndag

Största delen av min helg har jag spenderat tillsammans med syster och familj som varit på besök. Självklart var det mycket trevligt och gårdagens besök på djurparken var nog höjdpunkten för alla familjemedlemmar under 7 år. Och visst, såklart hade jag också roligt :)
Nu väntar en ganska lugn vecka med en del plugg, och faktiskt ska det bli ganska så skönt. Men, det ultimata hade ju såklart varit om Linnéa kommer hit på onsdag. Behöver jag säga hur glad jag skulle bli? :D

Med tanke på att jag inte sovit i min säng på två nätter och gått upp tidigt ska jag ta en ganska lång powernap, kanske en powerwalk, tvätta lite, handla lite och förhoppningsvis spendera kvällen med min sötaste.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0