then you came in and knocked me on my feet

Idag hade jag ställt klockan på 7.. min plan var att gå upp, käka frukost och ta en powerwalk runt 8. Men med tanke på hur gånga tusen gånger jag vaknade i natt så valde jag att tokdissa det.

Till en början ska den här dagen bli en riktig slappdag. Det är så skönt att kunna göra vad man vill när man vill. Ska gå och hämta böckerna till kursen och handla lite, tänkte göra det nu  men fastnade här och det gör absolut inget för jag har ungefär hela dagen på mej. Nice va :P Men jag ha faktiskt tänkt att ha lite av en pluggdag. Jag började med kursen igår och om det fortsätter som nu så är det riktigt intressant :)

Ikväll blir det som sagt mys och kanske utgång med mina söta här. Det kommer med allra största sannolikhet bli en toppenkväll. Sandra har jag inte träffat sedan skolan slutade så hon är såklart lite extra efterlängtad :)

Ha en fin dag!
Puss Hej


Du gör mej så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0