tjugoår

Det är konstigt hur beroende man kan bli av saker.. Idag satte jag på datorn för första gången för ungefär 3 minuter sedan, jag kunde helt enkelt inte klara mig längre. På något sätt får jag känslan av att jag missat hur mycket som helst om jag inte har loggat in på facebook och läst bloggar på hela dagen. Sjukt, jag vet.

Men, min födelsedag. Jag är inte längre tonåring och det känns.. bra? Är det meningen att det ska kännas på något speciellt sätt? Är det meningen att man ska känna sig mer vuxen? Jag vet inte, men jag vet att jag är otroligt glad över att slippa vara beroende av andra människor när jag vill gå ut :)
Gårdagen var riktigt bra. Jag fick allt jag ville ha och lite till. Ett stort tack till VÄRLDENS BÄSTA familj! Och såklart tack alla söta som gratulerat mej :)

Nu sitter jag nedbäddad i sängen och tittar på Sex and the city. Jag fick boxen av mamma och pappa och alltså kommer jag troligen spendera åtskilliga timmar med tjejerna på Manhattan. Till min stora lycka, till Martins stora olycka :P Förresten, jag börjar sakna min väldigt söta nu! MEN, i morgon åker jag till min bästa Linnéa och det kunde inte vara bättre! Jag ser fram emot mina fem dagar i Stockholm riktigt mycket!

Puss Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0