godnatt

Det som skulle bli en pluggdag slutade i någon anna slags soft-handla-hänga med mamma-dag. Jag pluggade faktiskt lite först, men när jag blev uttråkad följde jag med mamma som skulle handla jord. Dock blev det inte bara jord, vi hamnade i en rad andra affärer och i min brors, som förövrigt är världens bästa bror, hus innan vi kom hem igen. Sedan dess har jag käkat god mat, tagit en powerwalk OCH pluggat lite igen. Jag ska se en föreläsning innan jag somnar, och då har jag faktiskt gjort ungefär vad jag tänkte idag.

För övrigt är jag väldigt trött på regnet och väldigt  avundsjuk på Martin som befinner sig i Kalmar där det tydligen är sommar väder. Såklart är jag liite avundsjuk på hans kompisar också som får va med han. Men, min tid kommer! Snart :P

Nej, nu föreläsning, snart, sängen. I morgon kommer mina älskade älskade skruttungar bara pytte lite för tidigt så det är bäst att sova i tid.

Godnatt!

 
kärlek kärlek kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0