somebody like you

Idag har jag absolut inte en enda plan för dagen. Tråkigt? Skönt? Lite av båda. Eftersom jag fick sådär otroligt irriterande ont i magen igår ska jag iallafall vila så jag blir snabbt pigg igen.

Jag börjar faktiskt längta hem lite. Det var inte alls längesen jag var hemma men, jag vet inte. Förmodligen för att jag vet att jag ska åka hem nästa vecka och att det kommer bli en rolig vecka. Jag åker nog hem på tisdagen, på onsdagen fyller jag år (äntligen!), på torsdagen blir det masa mys med familjen och på fredagen åker jag till min bästa Linnéa :D En inte så illa vecka va?
Men innan dess ska jag väl njuta av Borås, för jag vet att när jag inte är här längtar jag hit. Jag ska göra klart sommarkursen, förhoppningsvis umgås med Louise och såklart va med Martin, som för övrigt är väldigt bra!
Jag är kär och jag gillar det!

Det allra bästa med veckan skulle såklart vara om Linnéa besöker mig, det skulle göra min vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0