you´re beautiful every little peace love

Vet ni vad det bästa med att spendera kvällen med Linnéa igår va? Jo faktiskt så var det nog att kunna säga vi ses på fredag! Annars brukar det vara ungefär "vi hörs till veckan" och tanken något i stil med undra hur många månader de dröjer innan vi ses igen.. Det var otroligt värmande :)
Något sorgligare var det att säga hejdå till Jossan och Jonna i fredags eftersom jag inte riktigt  vet när jag ser dem igen, men förhoppningsvis blir det snart :)

Min dag har, förutom ett par powernaps, i stora drag bestått av en tågresa. Nu är jag alltså tillbaka hemma hos mej. Ibland gillar jag att vara hemma hos mej otroligt mycket!
I och med min tidiga väckning i morse är jag väldigt trött, men snart kommer min söta så det vore nog en ganska bra idé att vara vaken ett par timmar till. Med tanke på att jag inte kommer träffa honom på över en vecka igen så är det nog en väldigt bra idé..

I morgon väntar lunch med Louise och presentshopping. Mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0