degerfors

Nu sitter jag i mitt rum, i mitt hus, på min gata, i min "stad". Som vanligt trivs jag väldigt bra :) Även om jag, som sagt, kommer sakna nån dom här två veckorna. Men två veckor går jätte fort, jag är helt säker. Fast och andra sidan, vill jag att det ska gå fort? Njaa :P
Snart kommer min syster och hennes söta barn och busar lite. Runt fem kommer Jonna och hämtar upp mej för att åka in till Karlskoga. Våran Sandra har sin bal idag! Jag är helt säker på att hon kommer vara absolut finast! Så, snälla snälla låt vädret vara fint!
Jag längtar faktiskt, och jag längtar till hennes student på onsdag. Det ska bli så himla roligt att se, men det kommer nog kännes lite konstigt, känsloblandad nostalgi. Och såklart ska vi fira henne, jag hoppas hon kommer få världens bästa studentvecka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0