en blandning av njutning och rastlöshet



Jag är rastlös! Märks det?..
Det är alltid så, när jag haft mycket att göra länge och sen blir helt ledig vet jag lixom inte vad jag ska göra. Jag är för trött för att göra något annat än att sitta här samtidigt som jag blir rastlös. Men det blir bättre, om några dagar är jag helt inne på att vara ledig och göra lite vad jag vill när jag vill. Det borde väl inte vara så svårt?

Jag längtar så himla mycket till vår semester! Jag vet inte när jag var på en riktig semester senast.. förmodligen för ett par år sedan. Sola, bada och bara njuta. Det kommer göra mej gott :)

När jag kommer tillbaka ska jag ta två veckor och läsa min sommarkurs. Min plan är att lämna in hemtentan 6 juli vilket innebär att jag efter det är helt ledig fram till skolan börjar 24 augusti.

Min kväll kommer att bestå av några telefonsamtal och några avsnitt 90210.
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0