familj, solsken, bästa vänner, fest

Ungefär så har min helg sett ut. Gissa om den varit bra? Fullkomligt underbar!
Jag kom hit i fredags och spenderade eftermiddagen i solen med mina syskonbarn. I går började dagen uppe på IP, Saga hade fotbollscup. Dom är 6 år och har tränat i ett halvår. Ni kan ju gissa hur gulligt det var :) Kvällen bjöd på trevligheter! Den började med grillning och mys hemma hos Sandra med henne, Jossan & Jonna. Runt tio åkte vi in till Karlskoga, hämtade upp Marie och åkte till Strandkanten. Trevlig uteservering/bar vid stranden med ett band, ganska många 30+are och vi. Det kan låte konstigt men vad kul vi hade! Efter en lite dryg timma där knallade vi bort till statt och fortsatte kvällen där. Det var riktigt mycket folk och riktigt roligt.
Ännu en gång blev det bevisat att mina bästa vänner är bäst och jag älskar dom! Såklart saknades Linnéa!

Nu väntar, duscha, lunch, bilfärd till Laxå och tågresa till Borås. Jag hade gärna stannat här lite till, samtigit som jag längtar till Borås så mycket! Fast, längtar till Borås, vem försöker jag lura? :P
Jaja, den här veckan kan nog iallafall bli riktigt bra med tanke på att jag faktiskt har en kompis där som inte jobbar, AnnaIda :D
Hoppas vädret håller i sig för jag har planerat slappa dagar på stranden, eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0