friday I´m in love

Jag önskar verkligen att jag var hemma i Degerfors nu, Saga & Liam ska sova över och jag skulle såå gärna viljat vara med!
Min dag är iallafall helt okej. Lägenheten är nystädad och det är något som alltid känns väldigt skönt. Jag har faktiskt inte gjort så mycket mer alls än så idag, varit en sväng på stan och handlat lite småsaker bara. Jag hittade en väska på H&M, perfekt gå ut-väska. Den kostade 99 kr och jag har hela eftermiddagen frågat mig själv varför jag inte köpte den.. Jag får nog gå tillbaka i morgon :) Jag borde spara mina pengar, meen jag behöver ju faktiskt en liten väska till Kreta..

Eftersom tv´n väljer att inte visa något värt att se alls ska jag nog fortsätta kolla 90210 tills jag får sällskap.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0