godmorgon sommarlov

Igår var jag super trött, inatt sov jag 12 timmar. 12!? Det är alldeles för mycket, men förmodligen behövde jag det. Hittils har jag haft en sån där morgon som jag älskar, gick upp precis när jag kände för dej, åt frukost framför datorn och läste alla mina favorit bloggar.

Min bror ringde precis, jag får alltid en liten känsla av oro när jag ser hans nummer, vi har inte en sån där bara-ringa-o-prata-relation. Såklart blir jag alltid lika glad när han bara ville fråga något.
Det finns nog ingen jag står så nära som mina syskon. Dom har alltid funnits där och hjälpt mej med så mycket, båda på olika sätt men precis lika mycket värda! Dom är bäst helt enkelt! :)
 
Min plan för dagen är ganska oklar, och det finns inte ord för vad skönt det är! Anledningen till att den är oklar är att jag har absolut ingenting jag måste göra. Hur underbart är inte det? Det bästa är att så ser hela min helg ut. Jag ska mest bara ta det lugnt och fixa lite inför måndag när min snälla pappa kommer o hämtar mig. Städa lite, tvätta och packa. Troligen så städer jag idag, tvättar i morgon och packar på söndag. Utifall att jag skulle få väldigt tråkigt när jag inte har några måsten så har jag iallafall något att göra varje dag :P

Om det slutar regna ska jag nog gå ner en sväng på stan o köpa lite smått som jag behöver inför resan. Men det lockar mej inte det minsta att gå ut i regnet, så slutar det inte får det bli i morgon. Åå jag njuter verkligen av att kunna göra vad jag vill!  Faktiskt, det känns inte en jobbigt att städa, jag brukar hata att städa. När jag jag göra det när jag har lust så är det inte alls så himla tokigt. Plocka lite och fördriva lite tid. Det kan rent av vara mysigt.

Men helt osocialt ska inte mitt liv under helgen vara. Jag ska träffa Martin och Louise. Två jag kommer sakna när jag inte är här lika mycket!

Ha en trevlig dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0