hallå godmorgon

Jag är ledig, klockan är tio och jag har varit uppe i tre timmar. Okej ett läkarbesök var anledningen men jag tycker ändå jag är ganska bra som inte gick och la mig igen. Jag ska alldeles strax sätta igång med säljtekniken, förmodligen på min uteplats om ingen annan än jag tycker att stdsparken låter som ett mycket bra pluggställe.

Hur kommer det sig egentligen att man aldrig är riktigt nöjd? Förra veckan var mitt tjat om hemlängtan oändligt. Nu har jag, sedan jag vaknade,  inte kunnat släppa tanken på en stuga vid havet. Jag längtar så fruktansvärt mycekt efter en stuga vid havet, på västkusten såklart, där allt är sådär lugnt och stilla. Idylliskt. Såklart ingår sol och värme i min fantasi. Jag skulle så gärna befinna mig där nu och göra absolut ingenting. Äta jordgubbar, sola, bada o bara sitta och titta på kvällssolen. Låter det inte för underbart?

Nu ska jag slita mig från min fantasi och ta tag i pluggandet. Två dagar kvar!


En del av mina sommarhelg i Degerfors. Jag ska inte ens försöka att förmedla känslan, man måste ha varit där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0