hey I made it!

Jag har precis kommit hem från den sista skoldagen, den sista tentan. Den gick riktigt bra! :)
Detta innebär att jag klarat av mitt första år på högskolan. En ganska bra känsla faktiskt. Året har gått  så fort!

Det har hänt massor, jag har gjort minnesvärda saker, jag har träffat underbara människor som gjort mej glad, jag har träffat människor som gjort mej ledsen, jag har älskat att bo i Borås, jag har längtat hem och insett hur bra Degerfors är, jag har lärt mig vilka mina riktiga bästa vänner är och hur mycket dom betyder och jag har förstått att det spelar ingen roll hur långt bort jag är från min familj så är dom ändå alltid precis här.

Jag har lärt mig massa saker, men det allra viktigaste jag blivit bättre på är nog att inte låta mig påverkas så mycket av andra. Jag har alltid tänkt att det bästa är att behandla andra som de behandlar mig, men när det gäller negativa saker är det inte riktigt så. Det känns så mycket bättre att bara ignorera barnsliga handlingar och dumma kommentarer och vara bättre än så.

J L J S J J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0