idag


Min dag blev faktiskt trevligare än jag trodde. Efter att ha gjort ett nyss försök på uteplatsen i ca 10 minuter insåg jag att det var allt annat än skönt. Istället hoppade jag in i duschen och knallade ner till stadsparken med Malin. Där var värmen betydligt mer behaglig och vi hade en mysig pratstund med glass :)
När jag kom hem, efter att ha inhandlat jordgubbar på City, tog jag en lite för lång powernap och nu har jag käkat middag och har ingen plan att resa mej från soffan.
En powerwalk i kvällssolen hade varit både skönt och behövligt, men eftersom min hals bestämde sig för att frånge en otroligt irriterande smärta inatt och bara känns allmänt konstig idag så får den nog vänta till i morgon.
Förhoppningsvis  får jag sällskap i soffan, annars finns risken att jag kommer bli lite lätt uttråkad om ett par timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0