in my life, see the joy you bring

Jag är uppe, påklädd, iordning gjord och faktiskt ganska pigg och väldigt glad :) Ganska bra för klockan 9 om jag får säga det själv.
Gårdagskvällen blev mycket trevligt, mysig. Grillning och kubb i Sparsör. Jag och Martin borde kanske öva lite på våra kubb skills.. men det var otroligt jämnt ändå :P

Frukostdejt med Louise och AnnaIda står på schemat för förmiddagen, när Louise ringer ska jag hoppa i skorna och gå ner och möta dom på stan. Efter ska jag nog ta en runda på stan, jag har upptäckt hur otroligt lite sommarkläder jag faktiskt har..
I eftermiddag väntar som sagt frisör besök och det ska bli så himla skönt! Kvällen blir nog lugn, kanske lite Allsång på skansen. Jag kan inte rå för det, jag tycker det är så himla mysigt att titta på :P

Ha en fin dag!


I don´t care what they say
I´m gonna be with you
I´m gonna be with you
I don´t care what they do
I´m gonna be with you
I´m gonna be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0