inspiration, pluggdag


Det är sol idag med, vem hade trott det?
Det finns så otroligt mycket åsikter om Ebba, jag tycker det är ganska roligt. Jag har både en del negativa och positiva åsikter om henne. Men säga vad man vill om hennes personligthet (som jag förövrigt egentligen inte vet något om), så är hon bra på sitt jobb. Hon är inte min "favorit" längre, inte på långa vägar. Det finns så många andra tjejer som är duktiga, förmodligen duktikare, på att göra samma sak som hon. Men det var någonstans där när hon tog över VeckoRevyn som jag bestämde mig för att jag vill bli modejournalist. Ytligt? Kanske, SO WHAT? Det är min dröm!
Jag vet, jag går fel utbildning :P Men faktum är det att jag nöjer mig inte med en sak, jag vill bli butikschef också även om det inte är min allra största dröm. Men, om ett år ska jag faktiskt läsa journalistik!

Nog om det. Idag är sista dagen innan SOMMARLOV! I morgon är sista tentan, vilket betyder att jag ska ägna hela min dag åt plugg. Jag ska kunna ALLT! Jag tror faktiskt inte att det är omöjligt. Ämnet är roligt och inte alls svårt, det gäller bara att komma ihåg. Förhoppningsvis lyckas jag med det. Nu ska jag stänga av datorn och sätta igång, mysoutfiten är på och jag är redo att lära mig allt om butikskommunikation och säljteknik.
Önska mig lycka till!

   
Igår låg jag ut i solen och skulle plugga, min motivation var inte riktigt där..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra inlägg!

Håller inte med om allt ;) men det var vettigt skrivet!

2009-06-03 @ 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0