I've been this way with so many before but this feels like the first time

The Hills weekend break har varit min bästa vän under helgen, avsnitt mellan kl. 12 och 17 lördag och söndag. Tragiskt? Lite kanske, men med tanke att jag faktiskt nästan aldrig spenderar hela dagar framför tvn tycker jag att jag kan komma undan med det ganska bra.

Allt är packat och jag har inte särskillt mycket att göra. Min sista kväll i Borås på två veckor ska jag inte ägna åt något speciellt alls, Gossip Girl och någon film. Valet av film beror på om jag får sällskap eller inte, förhoppningsvis men förmodligen inte. Om jag inte får sällskap kan jag välja en bättre film.. Fast och andra sidan, hellre sällskap av min jätte jätte söta innan jag åker än en bra tjejfilm. Jag kan kolla tjejfilmer hela veckan om jag vill!

Nu ska jag laga middag i form av mackor.. Inte så gott och inte så nyttigt men jag har ingen lust alls att laga mat, och därför tänker jag låta bli. 

Puss Hej!


5 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0