never thougt I fall for you as hard as I did

Min dag har bestått av mys med familjen. Först kom Saga & Liam hit och sen åkte jag till Gabriel :) Det finns inte ord för hur värt deras sällskap är!
Kvällen ska jag spendera med Sandra nere på Valla, Degerfors - Gröndal. Jag är säker på att dom vinner. Dom är ju trots allt bäst :)

Igår ägnade jag största delen av dagen åt att sitta på såget hem från Norge och ännu än gång fick jag det bevisat hur mycket jag älskar att komma hem, nästan barnsligt mycket. När tåget rullade genom Karlstad kunde jag inte låta bli att le och när Kristinehamn närmade sig fick jag den härligaste känslan i magen.

I morgon åker jag tillbaka till Borås. Jag längtar efter att  kliva in i min lägenhet! Men såklart längtar jag mest efter att träffa Martin :)

Jag längtar redan tillbaka till Kreta! Varför stannade vi inte två veckor? Tack igen för en så otroligt underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0