så otroligt vacker

Vädret fortsätter att vara mulet. Det är tråkigt, fast sådär jätte mycket stör det mig inte.. förmodligen för att jag vet att jag snart får sol :)
Idag ska jag hämta Liam på dagis och leka med honom några timmar, när han har gått hem ska jag hälsa på Gabriel, vilket jag inte hann igår. Lite fix innan morgondagen måste hinnas med också. Dessutom borde jag ta mig in till stan, men orkar jag det såhär tidigt? Jag måste köpa solkräm, hur kan Kronhallen inte sälja den bästa solkämen? Det finns i och för sig två mataffärer till, jag kanske inte ska underskatta dom så hårt innan jag ens tittat.

Igår då, de enda som fick regn på sig var vi som stod och tittade, innan alla hade kommit. Vilket vi såklart tackar för! Inte regnet alltså, men att alla fina studenter slapp regnet.
Precis som jag trodde var Sandra utan tvekan finast av alla! Det säger/tycker jag inte bara för att hon är en av mina bästa, hon var verkligen det! Såklart var hennes baldejt också mycket söt :)

Nu ska jag käka frukost och fundera på om jag ska åka in till stan eller inte, förmodligen inte..


Så otroligt vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0