som bara kärlek kan

Den senaste timman har jag haft en liten svacka i min pluggdag, men med tanke på att det är absolut inget bra på tv ikväll har jag ganska många timmar kvar. Jag ska ladda upp med naturgodis och te och inta soffan för att lära mig det sista.

Vad är det som gör att man så lätt kan borse från någons brister? Det är såklart positivt, men kanske i vissa fall negativt. Man kanske inte borde godta allt så fort.. Men nånstans tror jag också att man känner vad som är rätt. Ingen är perfekt och om någon har så många saker som kan bidra till glädje och en jäklit bra känsla är det väl egentligen inte alls fel att kunna bortse från någons brister?

Nu: Sex and the city, middag, plugg, City, mer plugg, natt, tenta, SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0