söndag

Med inspiration från Jonnas blogg så, är det så här det är att växa upp?
Jag tänker på vår resa, våran avkopplande sola och bada resa. För ett år sedan hade jag nog sagt att koppla av kan man göra när man blir gammal, inte sjutton tänker jag betala flera tusen för att ligga på stranden. Men jo! Det ska bli så himla skönt. Jag antar att det tar på krafterna att bo ett år hemifrån :P Såklart skulle jag gärna åka på en fest resa också, men skulle jag vilja byta den här resan mot det? Nej tack! Avkoppling behövs!
Jag menar sjävklart inte att det blivit mindre kul att festa, behovet av att vila har bara blivit större.

Idag ska jag ägna min dag åt att packa och fixa med allt som behövs innan jag lämnar min lägenhet för ett par veckor. Jag borde städa min garderob, det ser ut som om en klädbomb släppts i den. Förmodligen tar inte min packning hela dagen så det ska nog hinnas med.

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, vi har mognat och blivit lite mer slitna tror jag ;P Arbetsliv/studentliv när man inte bor hemma längre tar minst sagt på krafterna ! 5 dagar kvar :D

2009-06-07 @ 10:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0