söndagskväll




Tillbaka i Borås!
Tågresan var tråkig lång och varm vilket resulterade i att jag nu är vääldigt trött. Min söndagskväll är planerad att bli riktigt lugn och skön. Eftersom jag är för trött för att gå ner till City, handla och laga mat så väljer jag mellan mackor med inte så mycket gott pålägg eller den halvgoda pizzan från pizzerian runt hörnet. Det lutar åt pizza.. Sen ska jag lägga mej i soffan, kolla Privileged (som verkar vara en riktigt trist serie) ringa Linnéa, se på film och sova.
Morgondagens plan är forfarande ganska oklar, jag vill gå på stan, åka till stranden, gå på djurparken, shoppa i Göteborg, gå på Liseberg eller något annat.

En sak till, varför är jag så hes? När/var hände det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0