what a wonderful world

Godmorgon godmorgon!
Jag ägnar min morgon, som så många andra mornar på sommarlovet, åt min favorit aktivitet såhär dags på dygnet. Frukost framför mina favorit bloggar! Jag känner mig mycket piggare idag, peppar peppar. Och detta trots dom inte allt för många timmar sömna jag fick inatt. Martins mobil ringde kvart över åtta.. Nu har han iallafall åkt och fiskat och jag valde att inte följa med, undra varför..? Jag ångrar iallfall inte mitt val :)

När jag tittade på min termometer runt halv tio visade den 35 grader. Ganska förståligt att jag inte orkar ligga där mitt på dagen va :P Hur som helst så gick jag ut för att "känna" på värmen och då ser jag en målare, och dom fyra första väggarna dom skiljer uteplatserna var ljusgråa! Väldigt trevligt med tanke på att dom hade en gammalt-slitet-grådassigt trä-färg. 

Min plan för dagen är en lunch med Louise, väldigt trevligt eftersom jag inte träffat henne på tre veckor. Förmodligen måste jag spendera lite av min lön också, de kan jag nog förtjäna :)
Kvällen är oklar, men jag är lite sugen på utgång. Eller iallfall mys på någon uteservering. Sommartorsdagar i Borås brukar faktiskt slå ganska rätt :) Men vi får se, utgång med bara killar känns inte riktigt som det ultimata, men kanske har jag tur och får med någon annan.

Nu ska jag kolla lite sex and the city innan jag hoppas in i duschen.
Ha en trevlig dag! <3
 

Kommentarer
Postat av: L

Åå vilka härliga dagar du har, är inte ett dugg avis... ;)

2009-06-25 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0