you´ll learn the hard way

Solen fullkomligt strålar!
Det är underbart, Men med tanke på att min uteplats verkligen är helt vinstille och luften står helt still så var jag tvungen att ta en liten paus från solen, det blev nästan olidligt. Men nu är jag nog snart redo för en timma till :P Det är ju inte riktigt så att jag har så mycket annat för mej..
Men jag njuter faktiskt av tillvaron, till och med ensamheten. Efter några veckor med människor runt omkring hela tiden är det riktigt skönt att komma hit där det är helt tyst och göra vad jag vill när jag vill utan att nån har en åsikt om det :) Såklart trivs jag bäst med sällskap men det får jag också :)

Morgondagens plan är att ta en dagstur till Varberg och ligga vid havet, hur mysigt låter inte det? Jag har faktiskt aldrig varit där men ryktet säger att det ska vara riktigt fint.

Jag saknar Linnéa, så himla mycket! Det kommer dröja ungeför fyra veckor innan vi ses :( Fyra veckor för mycket!

Nu ska jag ta vara på solen!
Puss!


Vilken kväll!


Kommentarer
Postat av: L

2009-06-23 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0