att vara uttråkad

Jag har inte lämnat min lägenhet på tre dagar, TRE dagar! Okej jag har varit sjuk och inte orkar, men nu när jag mår nästan helt bra så är jag otroligt uttråkad. Jag längtar till morgondagens föreläsning. Fast egentligen mest för att jag tror att den är kul, trots Mikaelas beskrivning på den ganska flummiga läraren :)
Om ungefär en vecka åker jag hem till Degerfors, kanske ingen suprise med tanke på att det är påsk.. Det ska bli kul iallafall. Linnéa kommer hem, och kanske Jonna :) Den helgen kan knappast slå fel.

Till något annat, på fredag har den nya Fast and Furious premiär. Till min stora lycka såklart, men frågan är om verkligen nån här kommer ville göra mej sällskap.. Mikaela är inte hemma och det är för långt att vänta till efter påsk. Det står mellan AnnaIda och Louise, vem kan va mest lättövertalad? :P


Big Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min pshykoo vänn!

Du vet, nu när de för engångskull finns en film som vi vill se båda två så kan du ju inte sumpa bort de genom att se den med nån som inte vill se den, bara för att se den:)

Komigen vänta tills efterpåsk.

Tänk .... du och jag hand i hand, delar en stor popcorn och lutar huvudet mot varandra....

2009-03-30 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0