vad som än händer är det alltid du och jag

Helgen i Stockholm var hur bra som helst! Shopping, bio, fest och massa mys. Det kändes allt annat än roligt att åka därifrån.. Jag älskar Stockholm, men såklart allra mest Linnéa. Nu är saknaden enorm! Men jag ska åka tillbaka snart och förhoppningsvis kommer hon och hälsar på mig och mitt Borås :)

Det kändes så bra att vara där och det var inte utan att jag blev sugen på att flytta dit. Inte nu såklart, men om ett år.
På ett sätt kan jag inte tänka mig att lämna Borås och allt vad det innebär så snart som om ett år, jag skulle sakna stan så mycket! För att inte tala om Louise, Mikaela och AnnaIda.. dom har blivit jätte viktigt och Borås har mer eller mindre blivit mitt hem. Samtidigt som jag verkligen hatar att vara så långt bort från Linnéa!

Hur som helst, tågresan hem på 5 timmar var otroligt seg och det kännde så onödigt att stanna i både Örebro och Laxå utan att kliva av med tanke på att jag åker till Degerfors i morgon. Jag ser absolut inte fram emot ännu en tågresa men det ska verkligen bli jätte skönt att komma hem till familjen några dagar :)

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: AnnaIda

Käärlek till dig Zandra! <3

2009-03-17 @ 20:36:06
Postat av: L

Jag ska inom en snar framtid besöka dig, det lovar jag :)

2009-03-17 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0