Vår, vår, vår



Nu är ännu en kurs avklarad, vilket känns skönt! Den var rolig men kanske inte särskillt givande..?
Hur som helst, jag har kommit hem från skolan och funderar på hur jag på bästa sätt ska ta vara på dagen? Eftersom vädret är näst intill underbart lutar det mest åt att sätta mig i min lilla trädgård och kanske få lite färg. Det låter som en ganska bra idé tycker jag. Dagens största fråga är dock kvällen. Hemmakväll eller utekväll? Hemmakväll är absolut bäst för hälsan och ekonomin, men med tanke på att solen skiner och pengarna ramlade in på kontot igår kan det nog vara så att det skulle kunna bli en riktigt trevlig kväll med mycket folk. Som sagt är det bättre för hälsan att stanna hemma, men att ha roligt är mycket viktigt för välbefinnandet så ur en annan synvinkel skulle en utekväll också kunna vara hälsosam. En ganska bra teori om jag får säga det själv :)
Okej, solen får vänta till efter lunchen. Nu ska jag knalla ner till bibblan och göra mina söta vänner AnnaIda och Mikaela sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0