älskade hem

Jag längtar hem! Jag vill vara hos min familj nu! Jag vill inte sitta här med mina böcker jag vill vara hemma och spendera kvällen framför tvn med mamma. Det är inte långt kvar till tisdag, inte alls egentligen. Men det känns så otroligt långt bort och jag vill bara åka nu!
Detta är inte av någon speciell anledning, inget är fel här, jag vill bara vara hemma nu!

Och jag känner mig så trygg hos dig
Jag känner att du älskar mig
För när du säger det så tror jag dig
Jag känner mig så trygg hos dig

Och jag går med dig överallt
I sommarsol och vinterkallt
När tankarna tar över allt
Jag går med dig överallt

Ja du behöver inte säga nått
När tiden flytt och åren gått
Om det blivit som dom förutspått
Ja du behöver inte säga nått

Men om du längtar hem nån dag
Och saknar nått precis som jag
Då leder vägen dit den ska
Om du längtar hem nån dag

Nej du behöver inte säga nått
När tiden flytt och åren gått
Om det blivit som dom förutspått
Du behöver inte säga nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0