friday I´m in love

Som bekant kommer min helg till allra största del bestå av plugg, och faktiskt känns det inte särskillt jobbigt. Konstigt va? Efter den otroligt långa förkyldningen behöver jag vial upp mig så någon fest hade iallafall inte stått på schemat, och jag vill verkligen gå mycket plugg gjort så jag kan slappna av iallafall en aning när jag åker hem om lite mer än en vecka.

Jag vill göra om här hemma! Största delen av lägenheten är jag nöjd med men köksdelen känns så himla trist. Men, sådana pengar finns inte över så det får vänta till jul. Och efter att ha läst Englas blogg i morse kom jag på vad som verkligen saknas här, en provdocka! Jag kan inte låta blir att tycka att dom är såå fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0