jag vet vem jag är när jag är hos dig

Det var såklart tråkigt att lämna familjen idag men det kändes riktigt bra när jag klev in i min lägenhet och det glädjer mig :)

Trots att tiden i bibliotekt blev kort, närmare bestämt en och en halv timma, så är jag otroligt trött! Jag vet inte riktigt vart denna enorma trötthet kom ifrån och den verkar inte vilja försvinna. Så nu ska jag, väldigt snart, krypa ner tillsammans med juridikarbetet som ska redovisas i morgon. 


När jag såg den här bilden kom ett spontant "åå" från min mun. Jag har lite svårt att bestämma om det är bilden i sig som gör det, eller om de blommiga tightsen är helt underbara? Kanske båda delarna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0