JLJSJ

Jag sitter ensam hemma en lördagkväll. På något sätt känns det sorgligt, men att jag ändå gör det ger väl några vuxenpoäng? Och vad men sedan ska ha vuxenpoäng till är i och för sig en annan fråga..
Men hur som helst, efter att ha övervägt både utgång och filmkväll tog jag mitt förnuft till fånga och stannar hemma för att plugga. Om man slöar under veckan får man skylla sig själv.. Men helt ensam är jag såklart inte, jag har Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha i bakgrunden. Så, trots en liten känsla av sorglighet så är det helt okej :)

Men trots detta, med stor påverkan av både SATC och det faktum att det är lördagkväll, kan jag inte låta bli att sakna mina bästa. Men den som väntar på något gott.. Fast nej, jag kan inte hålla med alls. Jag vill va med dem NU!

Förövrigt så vann Martins lag serien idag och jag är såklart jätte glad för hans skull! Han har nog en lite roligare kväll än jag.. men nej, jag ska inte vara avundsjuk. Han är värd det! :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag sitter också ensam hemma ikväll och saknar oss ! Usch, jag hatar att bo så långt från er <3

2009-10-03 @ 21:45:01
URL: http://arrmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0