look who´s alone now, it´s not me

Efter en lugn helg känner jag mig helt okej utvilad :)
I eftermiddag väntar den sista föreläsning i färg & beredning. Faktiskt väldigt skönt att ha den sista föreläsningen så långt som tre veckor innan tentan.
I övrigt vet jag inte riktigt hur veckan kommer att se ut förutom mycket plugg. Jag ska vara en riktig pluggis den här veckan så jag kan få lite fritid hemma nästa vecka :) Jag hoppas att jag ska vara frisk nog mot mitten av veckan så jag kan göra ett par besök på Friskis, det hade ju absolut inte varit ovälkommet.

Jag håller alla tummar för att Linnéa kommer hit till helgen! Det skulle lixom vara perfekt :)


kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0