need to grow older with someone like you


Hittils har, hör och höpna, pluggandet gått riktigt bra. Det tar väldigt mycket tid att komma egenom varje sak men det här är faktiskt min första paus, förutom lunch, sedan kl 11. Bra jobbat tycker jag :) Och alldeles starx ska fortsätta men något så intressant som färgfysik..

Efter mycket om och men har jag bokar tågbiljetter och kommer att spendera fredag eftermiddag och lördag i Degerfors. Fredag för systers födelsedagsfirande och lördag för världens sötaste 1-årings fördelsedag.

Det faktum att pengarna kommer på fredag har gjort mej otroligt shoppingsugen! Egetnligen borde jag inte men jag har bestämt mig för att unna mig en kofta och något "partyplagg". Jag längtar till lördag förmiddag på stan i Karlskoga med mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0