sometimes I forget to love you like I should but I'd never leave you no I never would

Min dag har varit riktigt bra och jag har inte pluggat alls. Det sistnämnda är såklart inte bra, men jag tar igen det. Jag orkar faktiskt inte stressa upp mig, jag är hemma och lite måste jag faktiskt få njuta av det :)
Men, i morgon ska jag faktiskt kliva upp tidigt så jag får lite gjort då resten av dagen är uppbokad. Efter en till eftermiddag med syskonbarnen blir det fika/mat i stan med min Sandra :) 

Tiden går så otroligt fort! Det är snart april, vad ska jag välja? Göteborg eller Stockholm? Båda har såå många för- och nackdelar. Hjälp!

Hur som helst, inget beslut kommer tas ikväll så ingen idé att grubbla.
Ha en fin kväll! <3

you make your past your past

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0