sunshine

När det gäller att gå upp i tid på "lediga" dagar är jag helt omöjlig!
Min första tanke var att gå upp när Martin gick till jobbet lite innan halv sju, självklart blev det inte så. Jag ställde klockan på halv åtta, ändrade den till åtta och kom sedan upp betydligt mycket senare än så.
Men, jag tror verkligen på att om man är trött o vill fortsätta sova är det för att han behöver det..

Eftersom det är mindra än en vecka kvar till första tentan har jag egentligen inget mer att säga än att jag ska plugga hela dagen. Och faktiskt med betoning på hela.. Men med pauser och rätt inställning ska det nog gå :)

It Feels like home to me
It Feels like I'm all the way back where I belong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0