when love takes over

Grattis världens bästa syster och världens sötaste 1-åring!

Godmorgon sweeties!
Gårdagens tågresa var seg men kvällen hemma var mycket trevlig :) Först middag hos syster med familj och sedan lite preseninslagning och slappande framför Idol. En perfekt fredagkväll i Degerfors!

Idag blir dagen lite insenstivare. Om ungefär en timma åker jag och mamma in till stan för lite shopping, sedan snabbt hem o hämta presenter för 1 års-kalas och kl 18 går mitt tåg tillbaka till Borås.

Jag kommer hem runt 20 och då väntar antingen en kväll med förbehandling, färgfysik, färgning, tryckning och efterbehandling eller en utekväll. Vem som helst kan nog gissa vad som lockar mest, men jag hoppas ändå att jag tar mitt förnuft till fånga tills dess och stannar hemma. Samtidigt som jag tror att en utekväll kan göra att jag orkar ta nya tag i morgon för just nu vill jag spy på böckerna!

Ha en fin lördag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0